POLITYKA PRYWATNOŚCI ZR HOTELE
Celem niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych. Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące gromadzonych danych oraz zasad ich przetwarzania i wykorzystywania.
I. Właścicielem hotelu i jednocześnie Administratorem danych osobowych jest
ZR Hotele spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Kraków spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Jodłowej 13, 30-251 Kraków (dalej jako „Administrator danych” lub „ZR Hotele”).
II. Niniejsza polityka prywatności ma zastosowanie do wszystkich przypadków, w których ZR Hotele jest administratorem danych osobowych i przetwarza dane osobowe. Dotyczy to zarówno przypadków, w których ZR Hotele przetwarza dane osobowe pozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, jak i przypadków, w których dane osobowe pozyskaliśmy z innych źródeł.
III. Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.
IV. Zbieramy dane osobowe, które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, wykonania kompleksowej usługi hotelowej lub gastronomicznej oraz do zaprezentowania informacji o specjalnych ofertach i usługach oferowanych przez ZR Hotele.
V. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej lub usługi gastronomicznej oraz zaprezentowania informacji o specjalnych ofertach i usługach oferowanych przez ZR Hotele.
VI. Dane zbieramy :
a) podczas procesu rezerwacji przez stronę internetową,
b) podczas procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu lub w restauracji, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa w hotelu,
c) poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej.
Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com, HRS, organizatorów imprez, itp.), jeśli wyrażona została na to zgoda.
VII. Zbieramy następujące dane :
Podczas rezerwacji przez stronę internetową istnieje możliwość założenia konta Klienta lub założenia jednorazowej rezerwacji.
1.Przy zakładaniu konta na stronie hotelu, Klient samodzielnie ustala hasło dostępu do konta, oraz podaje następujące dane:
Wyżej wymienione dane mogą być samodzielnie zmieniane przez Klienta po zalogowaniu się do konta.
Przy jednorazowej rezerwacji wykonywanej przez stronę internetową, zakres zbieranych danych jest taki sam jak podczas zakładania konta, powiększony dodatkowo o kraj zamieszkania.
2.Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez chat, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :
3.Poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej zbierane są następujące dane:
4.Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS i opłata klimatyczna).
5.Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).
VIII. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
1.Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
2.Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
3.Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
4.Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie:
5.Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:
6.Poprawa usług hotelu, a w szczególności:
7.Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym:
8.Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
IX. Do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy ZR Hotele, oraz podmioty przetwarzające, z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla ZR Hotele). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
X. ZR Hotele podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.
XI. Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.
XII. Uprawnienia Klientów ZR Hotele:
1.Zgodnie z przepisami RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
2. Zwracamy uwagę na to, że:
3. Od dnia 25 maja 2018 przysługuje Pani/Panu prawo do wniesieni skargi do właściwego organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych. Lista organów nadzorczych w pozostałych państwach członkowskich UE jest dostępna na stronie:
http://ec.europa.eu/newsroom/article29/item-detail.cfm?item_id=612080
XIII. Czas, przez jaki możemy przetwarzać dane osobowe, jest uzależniony od podstawy prawnej stanowiącej legalną przesłankę przetwarzania danych osobowych przez ZR Hotele. Informujemy, że:
XIV. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 60 dniach od daty ich rejestracji.
XV. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu, lub za pomocą skrzynki mailowej: rodo@zrhotele.pl
XVI. Polityka Cookies
XVII. Zmiany w Polityce prywatności
Zobowiązujemy się do regularnego przeglądu niniejszej Polityki prywatności i jej zmiany w sytuacji, gdy okaże się to niezbędne lub pożądane z uwagi na: nowe przepisy prawa, nowe wytyczne organów odpowiedzialnych za nadzór nad procesami ochrony danych osobowych. Zastrzegamy również możliwość zmiany niniejszej Polityki prywatności w przypadku zmian technologii, przy wykorzystaniu której przetwarzamy dane osobowe (o ile zmiana jej wpływa na brzmienie niniejszego dokumentu), a także w razie zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania przez nas danych osobowych.
Ostatnia aktualizacja niniejszego dokumentu miała miejsce dnia 25.05.2018 r.
FOREST HOTEL REGULAMIN OBIEKTU
Dyrekcja Forest Hotel będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu.
§ 1
1. Pokój w Obiekcie wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 a kończy o godz.11:00 dnia następnego.
§ 2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość Hotelu powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 3
1. Gość hotelowy obowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości.
2. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
3. Osoby odwiedzające, niezarejestrowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00 po uprzednim powiadomieniu w recepcji Obiektu.
4. Forest Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył Regulamin Obiektu wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości albo szkodę Gościom, pracownikom Hotelu lub innym osobom przebywającym w Obiekcie.
§ 4
1. Za wynajęte pokoje oraz zamówione posiłki należy się opłata zgodna z cennikiem.
2. Opłata za świadczone usługi pobierana jest z góry.
§ 5
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
§ 6
Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
1. udzielenie informacji zawiązanych z pobytem i połączeniach komunikacyjnych.
2. budzenie o oznaczonej godzinie.
§ 7
1. Istnieje możliwość zdeponowania wartościowych przedmiotów w sejfie hotelowym.
2. Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa jest uregulowania w przepisach powszechnie obowiązujących, tj. w szczególności w Kodeksie cywilnym.
§ 8
Parking na terenie Obiektu jest płatny i niestrzeżony.
§ 9
1. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Obsługa Obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 10
1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub odwiedzających Go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych, innych podobnych urządzeń nie stanowiących własności Hotelu.
§ 11
Przedmioty pozostawione w pokojach lub znalezione na terenie Obiektu będą przechowywane zgodnie z następującymi zasadami:
1. Przedmioty łatwopsujące się, żywność – będą niezwłocznie wyrzucane,
2. Przedmioty będące kosztownościami, papierami wartościowymi, pieniędzmi, przedmiotami o wartości artystycznej lub naukowej będą przechowywane w sejfie lub innym bezpiecznym miejscu a po 3 dniach przekazywane do Lokalnego biura Rzeczy Znalezionych, przy ul.Wielickiej 28.
3. Pozostałe przedmioty zostaną zarejestrowane i przechowane przez okres 3 miesięcy, po czym w przypadku przedmiotów o wartości do 100 PLN zostaną komisyjnie zniszczone, a przedmioty o większej wartości zostaną przekazane na cele charytatywne.
4. W przypadku, jeśli po rzeczy zagubione/pozostawione zgłosi się właściciel, zostaną one przesłane na wskazany adres na koszt odbiorcy.
5. Obiekt nie kontaktuje się z prawdopodobnymi właścicielami przedmiotów jako pierwszy.
§ 12
Dane osobowe:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest ZR HOTELE sp. z o.o. KRAKÓW sp.k., ul. Jodłowa 13, 30-251 Kraków. Zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności znajdującej się na stronie internetowej Obiektu – www.foresthotel.pl oraz udostępnionej do wglądu w recepcji Obiektu.
§ 13
W obiekcie, w jego częściach wspólnych, a w szczególności w Restauracji oraz Pokojach Gościnnych obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za każde stwierdzone naruszenie tego zakazu będzie pobierana opłata karna w wysokości 300 PLN.
§ 14
W Obiekcie zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości Obiektu. Dane z monitoringu są przechowywane zasadniczo przez okres 30 dni (dłużej jeśli stanowią dowód w postępowaniu). Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
Dyrekcja Forest Hotel
REGULAMIN PARKINGU
UL. JODŁOWA 13, 30-251 KRAKÓW
1. Parking jest parkingiem niestrzeżonym, czynnym 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku.
2. Kierowca pojazdu korzystający z usługi najmu miejsca parkingowego zwany jest w treści regulaminu Użytkownikiem.
3. Poprzez wjazd na parking Użytkownik zawiera umowę najmu miejsca parkingowego z Zarządcą parkingu tj. ZR HOTELE sp. z o.o. KRAKÓW sp.k. na warunkach opisanych w niniejszym regulaminie. Umowa najmu miejsca parkingowego ulega zakończeniu z chwilą wyjazdu z parkingu.
4. Dowodem zawarcia umowy najmu miejsca parkingowego jest fakt wjechania Użytkownika na teren parkingu, w następstwie czego system parkingowy dokonuje zeskanowania i zapisania w bazie numeru tablicy rejestracyjnej pojazdu.
5. Użytkownik korzystając z parkingu wyraża zgodę na warunki umowy przedstawione w regulaminie i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
6. Poprzez pozostawienie pojazdu na parkingu Użytkownik pojazdu nie zawiera z Zarządcą ani umowy przechowania pojazdu, ani żadnej innej umowy, która zobowiązywałaby Zarządcę do sprawowania pieczy nad pojazdem Użytkownika lub mieniem przez niego pozostawionym.
7. Parking jest przeznaczony dla pojazdów osobowych, motocykli, samochodów dostawczych, ciężarowych o dopuszczalnej masie do 3,5 t., autobusów. Wjazd innych pojazdów jest zakazany, chyba że zostanie uprzednio udzielona zgoda przez Zarządcę parkingu.
8. System parkingowy umożliwia 15 min. postój na terenie parkingu bez ponoszenia opłaty. Przekroczenie powyższego czasu skutkuje naliczeniem opłaty zgodnie z cennikiem.
9. Wysokość opłaty parkingowej określa cennik umieszczony przed wjazdem na teren parkingu, w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.
10. Warunkiem korzystania z miejsca parkingowego jest:
a. w systemie godzinowym - rozliczenie czasu parkowania przed wyjazdem w kasie automatycznej;
b. w systemie dobowym - rozliczenie czasu parkowania przed wyjazdem w kasie automatycznej lub u Zarządcy parkingu. Opłacenie parkingu, nie jest jednoznaczne ze stałą rezerwacją wskazanego miejsca parkingowego;
c. w systemie abonamentowym - wykupienie abonamentu u Zarządcy parkingu. Wykupienie abonamentu nie jest jednoznaczne ze stałą rezerwacją wskazanego miejsca parkingowego.
11. Kasa automatyczna zlokalizowana jest przy budynku Baszty (parking górny) i umożliwia płatność kartą, rozliczenie gotówkowe możliwe jest u Zarządcy parkingu w Forest Hotel.
12. Po opłaceniu postoju należy w ciągu 15 min. opuścić parking. Przekroczenie ustalonego czasu skutkuje naliczeniem opłaty za następną godzinę postoju zgodnie z cennikiem.
13. Czas wynikający z pozostawienia pojazdu na parkingu z takich przyczyn jak awaria, nieprawidłowe funkcjonowanie pojazdu, kontrola policyjna lub przeprowadzona przez inne uprawnione służby, nie jest podstawą do pomniejszenia opłaty o ten czas lub naliczenia opłaty w mniejszej wysokości.
14. Zarządca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojazdu Użytkownika powstałe na terenie parkingu z winy Użytkownika pojazdu, osób trzecich bądź działania siły wyższej. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pojeździe Użytkownika lub stanowiące wyposażenie pojazdu Użytkownika.
15. Na parkingu obowiązują przepisy ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2012, poz. 1137 z późn. zm).
16. Maksymalna prędkość poruszania się pojazdu na terenie parkingu wynosi 20 km/h.
17. Na terenie parkingu zabrania się: parkowanie na wjazdach, wyjazdach, pasach ruchu, drodze p.poż; używanie otwartego ognia; magazynowanie paliw, substancji, łatwopalnych i pustych pojemników po paliwie; tankowanie pojazdów; pozostawienie pojazdów z uruchomionym silnikiem; parkowanie pojazdów z nieszczelnymi układami; mycie i odkurzanie pojazdów itp.; prowadzenie akcji marketingowych, promocyjnych, reklamowych, w tym pozostawiania przyczep reklamowych lub innych form zewnętrznych reklam mobilnych; prowadzenie handlu obwoźnego lub obnośnego. Niezależnie od powyższego każdy Użytkownik jest zobowiązany do stosowania się do poleceń pracowników obsługi.
18. Pojazdy wolno pozostawiać wyłącznie na wyznaczonych miejscach parkingowych.
19. Jeżeli Użytkownik pojazdu poprzez niewłaściwe zaparkowanie pojazdu utrudni lub zablokuje ruch na terenie parkingu, zaparkuje pojazd poza oznaczonymi miejscami parkingowymi bądź na miejscach wyznaczonych dla niepełnosprawnych bez posiadania karty osoby niepełnosprawnej umieszczonej w widocznym miejscu za szybą samochodu, Zarządca będzie uprawniony do odholowania pojazdu na koszt i ryzyko Użytkownika pojazdu.
20. Do parkowania pojazdów na miejscach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych uprawnieni są wyłącznie użytkownicy pojazdów posiadający ważną kartę parkingową dla osób niepełnosprawnych, umieszczoną każdorazowo w widocznym miejscu za przednią szybą pojazdu.
21. Użytkownik pojazdu ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim i Zarządcy na terenie parkingu (w tym uszkodzenia i zanieczyszczenia). W razie powstania szkody Użytkownik zobowiązany jest do poinformowania Zarządcy o wynikłej szkodzie.
22. W przypadku uszkodzenia szlabanu lub innych urządzeń parkingowych z winy kierowcy, ponosi on pełny koszt naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu.
23. Zarządca jest uprawniony do usunięcia z terenu Parkingu Użytkowników i innych osób niestosujących się do zapisów regulaminu.
24. Przy wjeździe lub wyjeździe z parkingu zabrania się jednoczesnego przejazdu pod uniesionym szlabanem dwóch lub większej ilości pojazdów. Szlaban wjazdowy/wyjazdowy zamyka się natychmiast za każdym pojazdem. W przypadku niezastosowania się do powyższego zakazu koszty zawiązane z uszkodzeniem samochodu i systemu parkingowego obciążają Użytkownika pojazdu.
25. Zabrania się przechodzenia pieszo, przeprowadzania rowerów, hulajnóg itp. przez szlabany. System parkingowy rozpoznaje wyłącznie pojazdy, a nieprzestrzeganie zakazu grozi opuszczeniem się szlabanu w trakcie przejścia. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niezastosowaniem się do tego zakazu.
26. Zarządca ma prawo do decydowania o zamknięciu Parkingu w terminach przez siebie ustalonych, jak również może podjąć decyzje o okresowym wyłączeniu Parkingu z użytkowania lub zmianie czasu otwarcia Parkingu.
27. Do wszystkich nieuregulowanych niniejszym regulaminem kwestii zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93 z późn. zm).
Zarządca parkingu: ZR HOTELE sp. z o.o. KRAKÓW sp.k.
Jodłowa 13
30-251 Kraków